logo (2)logo (2)logo (2)logo (2)
  • صفحه اصلی
  • محصولات
    • ADSL/VDSL
    • Smart Home
    • D’link 3G/4G
    • VOIP
    • CAMERA
    • Router/Access Point
    • Storage
  • بررسی گارانتی
  • دانلود نرم افزار Any Desk
حل مشکل اینترنت برخی از دستگاههای DWR-730
آبان ۱۳, ۱۳۹۷

آشنایی با SNR و روش مشاهده آن در تنظیمات مودم های دی لینک

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که وقتی از پشتیبانی شرکت ISP (ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند:مخابرات،آسیاتک،شاتل و…) علت قطع و وصلی دائم اینترنت یا کند بودن سرعت آن را جویا می شوید، علت آن را پائین بودن کیفیت خط شما اعلام می کنند.

پائین بودن کیفیت خط به معنای بالا بودن نویز در کابل های ارتباطی شماست.
نویز (دسی‌بل) در ارتباطات به معنای ترکیبی از دخالت ناخواسته‌ی سیگنال‌های منبع است، مانند تداخل، دخالت فرکانس‌های رادیویی، اعوجاج و غیره است.

SNR  یا Signal-to-noise ratio نسبت سیگنال به نویز، یعنی نسبت سیگنال (اطلاعات اصلی) و نویز پس‌زمینه (سیگنال‌های ناخواسته) است:

SNR = Signal / Noise

مقدار SNR کمتر از ۱۲ نشان دهنده مشکل جدی در نویز در خطوط است. مقدار بالاتر از ۲۰ وضعیت رضایت بخش و مقدار بالاتر از ۳۰ مقدار عالی خط شما خواهد بود.

جهت بالا بردن SNR و کیفیت خط توجه به اقداماتی مانند استفاده از اسپلیتر یا نویزگیر برای تمام گوشی های تلفن داخل منزل و عدم مشکلاتی مانند آب خوردگی سیم های تلفن ضروری می باشد.

در ادامه می توانید روش مشاهده SNR در مودم های دی لینک را با توجه به مدل دستگاه خود دانلود نمایید.

دانلود آموزش مشاهده SNR در DSL-124 i1
دانلود آموزش مشاهده SNR در DSL-2730 c1
دانلود آموزش مشاهده SNR در DSL-2730 V1.V2
دانلود آموزش مشاهده SNR در Dsl-2750 V1.V2
دانلود آموزش مشاهده SNR در DSL-2750 j1
اشتراک گذاری

مطالب مشابه

آبان ۱۳, ۱۳۹۷

حل مشکل اینترنت برخی از دستگاههای DWR-730


ادامه مطلب
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

طریقه راه اندازی DNR دی-لینک مدل DNR-312L


ادامه مطلب
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

راهنمای نصب و راه اندازی ISCSI DNS-340L


ادامه مطلب

جست و جوی آموزش

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

آموزش های اخیر

  • آشنایی با SNR و روش مشاهده آن در تنظیمات مودم های دی لینک
    خرداد ۲۶, ۱۳۹۸
  • حل مشکل اینترنت برخی از دستگاههای DWR-730
    آبان ۱۳, ۱۳۹۷
  • طریقه راه اندازی DNR دی-لینک مدل DNR-312L
    بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
  • راهنمای نصب و راه اندازی ISCSI DNS-340L
    بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
  • آموزش تنظیمات DAP-1360
    بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

ایزی مارکت

عضویت در ربات تلگرامی ایزی

http://rma.easyco.ir/wp-content/uploads/2018/02/telegram.jpg


دفتر خدمات پس از فروش ایزی

آدرس: تهران-خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه اعرابی6 ، پلاک 11 طبقه اول واحد2

تلفن مرکز خدمات پس از فروش تهران:
43983000

ساعات کاری:
(به جز روزهای تعطیل) : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17:30 و
پنجشنبه ها 9 الی13

وب سایت شرکت ایزی

باشگاه مشتریان ایزی

کانال تلگرام

ربات تلگرام

صفحه اینستاگرام

تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت خدمات کامپیوتری ایزی محفوظ می باشد.